Levi Gielen, medezaakvoerder van LMB Motors in Overpelt
Levi
Elk dossier dat ik heb doorgegeven, was binnen de dertig dagen opgelost. Roos en Tom blijven altijd respectvol omgaan met onze klanten, waardoor we nu nog met hen kunnen samenwerken.
No cure, no pay
Levi Gielen: “Wanneer er vroeger een klant eens niet betaalde, schreef ik zelf enkele aanmaningen. Indien er dan nog geen betaling volgde, liet ik het meestal varen. De kosten om er een advocaat op te zetten lagen in verhouding veel te hoog. Nu het bedrijf gegroeid is, komt het vaker voor dat klanten niet betalen. Ik ging online op zoek naar een incassobureau en kwam terecht op de website van KLAAR incasso. Het is een overzichtelijke website en vooral het concept sprak me aan: no cure, no pay. Ik heb meteen contact opgenomen met Roos.”
Snelle service
“Elk dossier dat ik heb doorgegeven, was binnen de dertig dagen opgelost. Een snelle en goede dienstverlening dus. Roos en Tom blijven altijd respectvol omgaan met onze klanten, waardoor we nu nog met hen kunnen samenwerken. Ik ben overtuigd. Als een klant zijn factuur niet betaalt, belandt die bij KLAAR incasso.”
Correcte communicatie
“De grootste troef van KLAAR incasso is hun professionele en correcte communicatie. Ik heb dagelijks contact met Roos en Tom. Ze communiceren heel duidelijk over de acties die ze hebben ondernomen, het resultaat en de volgende stappen. Ze luisteren ook naar mijn feedback. Kortom, alles gebeurt in samenspraak. Ik heb KLAAR incasso ook aangeraden aan enkele collega-ondernemers. Het is een goede en bovendien budgetvriendelijke oplossing om je facturen betaald te krijgen.”
